Stem van de medewerker:
Rosario
Medewerker Klant Contact Centrum
“Ik vind het fijn dat ik mij al die tijd heb kunnen ontwikkelen bij NBD Biblion.”
Rosario Morosini werkt sinds 1991 bij NBD Biblion. In die 33 jaar heeft hij veel verschillende afdelingen gezien, sinds ongeveer 4 jaar werkt hij bij het Klant Contact Centrum (KCC). Dat doet hij met bezieling en doorzettingsvermogen waarin hij op een positieve manier de klant centraal zet. “Ik noem ze eigenlijk niet klanten, het zijn ‘mijn klanten’. Ik doe alles voor ze, ze moeten gewoon tevreden zijn.’
De afdeling KCC is medeverantwoordelijk voor een optimale klanttevredenheid. “Dat doen we door klanten pro-actief te informeren en hun vragen zo goed en snel mogelijk te beantwoorden”, legt Rosario uit.
Rosario kent NBD Biblion door en door. “Ik heb op allerlei verschillende afdelingen gewerkt. Bijvoorbeeld bij de afdeling beeld & geluid, in de Binderij en bij Inkoop en nu dus al ruim 4 jaar bij KCC. Ik vind het fijn dat ik mij al die tijd heb kunnen ontwikkelen bij NBD Biblion. Ik heb niet stilgestaan en daarin heeft het bedrijf mij gesteund”, vertelt Rosario. “En ook na die 33 jaar heb ik het gevoel dat ik nog steeds niet alles weet. Er valt hier nog genoeg te leren.”
Het team van KCC bestaat uit zo’n acht collega’s. “Goed kunnen samenwerken is heel belangrijk binnen ons team, en natuurlijk ook met andere teams, en dat doen we heel goed. We vullen elkaar goed aan en ondersteunen elkaar waar we kunnen.” Rosario is trots op zijn werkgever. “We bestaan nu ruim 50 jaar en in die tijd hebben we enorm veel bereikt. We zijn het enige bedrijf in Nederland dat dit op deze schaal doet en dat maakt mij erg trots.”